5 januari - 13 cm hejdå

- [ ] Något jag inte berättat är att Abby jobbar på en frisörsalong. Hon har ingen utbildning inom det men hon svarar i telefon, bokar in kunder, tvättar osv. Hur som helst så berättade jag för Abby att jag ville göra något med mitt hår så hon bokade in mig på en tid idag. Utväxten skulle slingas och håret skulle klippas. Abby var även där under tiden, samt Brooklyn som jag åter igen fick mysa med. Ca 13 cm klippte vi och det behövdes verkligen. När jag var klar åkte jag, Abby och Brooklyn hem till Abby för att käka lunch och ta det lugn. Det blev såklart grillad majskolv och sallad, något som vi gjorde de flesta dagarna när jag bodde hemma hos henne. Väl hemma hos Caleb så tog vi det lugnt. Åkte till affären för att handla lite smått. Senare på kvällen var det dags för mig att stå i köket och kocka. Vi har bestämt att alla ska laga mat en gång i veckan och idag bjöd jag på en av pappas kycklinggrytor med potatis i ugnen. Till efterrätt blev det Kajjans kladdkauga. 

I Nya Zeeland | |
#1 - - Mormor:

Nöjd med frisyren? Snart är det min tur att bli friserad hos mamma. Längtar❤️❤️❤️

Svar: Jadå, ska bara lära mig hur jag ska hantera det 😂❤️❤️ så skönt!
Kajsa

#2 - - Anonym:

Vi vill ha bild också

Upp