3 januari - dåligt väder

3 dagar av det nya året har gått och jag kan inte påstå att allt för mycket har hänt. Jag skyller det på vädret då det har regnat de senaste dagarna. Hur som helst så åkte jag och mina tre kompanjoner (Caleb, Leah och Roger) till en kompis igår för att äta middag och spela spel. Vi hade det supertrevligt och vi skrattade massor. Kompisen var en tjej jag endast träffat en gång innan, men trots det kändes det som jag känt henne länge. Det var förmodligen en av de bästa kvällarna sen jag kom till Nya Zeeland. Nu ikväll har jag varit hos Abby då vi hade en tjejkväll tillsammans med min "kusin", "faster" och "farmor". Vi kollade på film och alla hade även med sig någon efterrätt som vi mumsade på under filmens gång. Det blev såklart massa bebismys också så kvällen blev mer än lyckad. Nu håller jag tummarna för bättre väder så man kan vara ute och hitta på saker. 

I Nya Zeeland | |
Upp