25 januari - Boxer

Idag har jag och min bil, som jag förresten döpt till Boxer, och hälsat på Abby och Brooklyn. Jag fick även agera model då Abby håller på att öva att tvätta hår på salongen hon jobbar på. Så jag fick en gratis hårtvätt med massage och dessutom fick jag mysa och pussa på Brooklyn samtidigt. Idag fick jag även följa med och lämna Brooklyn på dagis. Detta var andra dagen han var där men det gick hur bra som helst. Jag är dock så förvånad över att man får lämna sin bebis på dagis när de är så små. I Sverige är gränsen ett år, men här får man lämna dom från att dom är nyfödda. Hur som helst så åkte jag och Abby och käkade lunch och hade lite välbehövt tjejsnack. Därefter åkte vi in till stan för att titta på dekorationer och annat roligt inför Brooklyns namnceremoni som ska ske i mitten av februari. Vi hann hitta en del innan det var dags att hämta upp lillkillen från dagiset. Därefter åkte vi hem till Abby där jag även fick träffa Brent en liten stund. 


Följde även med Caleb när han spelade touch nu ikväll.
I Nya Zeeland | |
#1 - - Mormor:

Härligt att se att du har roligt. ❤️❤️❤️

Upp