24 januari - tut tut

Jag kan nu säga att jag är en bilägare!!! Nästan. Jag ska få låna Brents mammas bil tills jag åker tillbaka till Sverige. Så jag har inte köpt en egen bil, men det känns lite som att den är min. Den har stått stilla i några år så idag åkte jag och Tayla och köpte ett nytt batteri till den då de gamla inte fungerade. Nu i eftermiddag ska jag även besiktiga den och sedan registrera den. Sista pusselbiten är att fixa försäkring men det ska nog gå lätt som en plätt. Det känns så skönt att ha en egen bil jag kan köra runt med så jag slipper vara fast hemma eller vara beroende av andra. Detta var helt klart nödvändigt, ett mycket bra beslut om jag får säga det själv. Jag kan inget mer än säga att när jag körde hem bilen hade jag ett leende på läpparna i princip hela tiden. 


I Nya Zeeland | |
#1 - - Anonym:

Kör försiktigt❤️😘Mamma

#2 - - Pappa:

Bra beslut.
Kör försiktigt och kolla in saker.❤️❤️❤️

Upp