10 januari - gym

Jag kan inte påstå att överdrivet mycket har hänt de senaste dagarna. Dock har jag desto mer planerat framöver. Igår började Calebs föräldrar att jobba igen efter julledigheten. Skolorna börjar dock inte förren i februari så Calebs syskon är lediga ett tag till. Igår följde jag med Caleb och hans pappa till gymmet. Har inte tränar ordentligt på några veckor nu så måste försöka få igång det igen för att inte tappa för mycket av styrka och kondition tills jag kommer hem. Hur som helst så kan jag berätta att det var svårt för mig att ens sätta mig på toastolen imorse, så mycket träningsvärk har jag. Men det känns skönt på ett sätt för då vet man att man tagit i. Idag är det riktigt varmt här, ca 27 grader skulle jag vilja tro. Så nu ska jag ligga i solen och njuta en stund. 

I Nya Zeeland | |
Upp