23 december - 31 grade

Igår var det klarblå himmel och minst 31 grader varmt. Vi tog det lugnt största delen av dagen. Efter lunch åkte jag och Caleb in till stan för att träffa Abby och shoppa lite med henne. Det var roligt att träffa henne och allt kändes precis som vanligt. Vi fick med oss några saker hem och jag hann också bestämma med Brent att vi skulle kolla fotboll tillsammans. Vid 6 tiden var jag nere vid fotbollsplanerna och mötte upp Brent. Det var mitt gamla familjelag som skulle spela, så jag fick träffa min "faster", hennes man, min "kusin" och många andra. Jag träffade även några tjejer från mitt gamla klubblag och det var lika roligt det. Resten av kvällen spenderade vi hemma med familjen och vi tog även en runda i bilen för att kolla på julbelysning på olika hus. 


Idag är det Calebs födelsedags så tanken är att hela familjen ska ut och äta ikväll. Vad mer vi ska göra idag är inte bestämt än. 

Äntligen fick jag äta min efterlängtade kycklingsushi
I Nya Zeeland | |
#1 - - Mormor:

Glöm inte att gratulera Caleb på hans dag. Kram på er❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Nejdå, kram ❤️❤️❤️❤️
Kajsa

Upp