21 december - framme

Igår kom vi äntligen fram till Nya Zeeland. På flygplatsen blev vi hämtade av en kompis som sedan körde oss hem till Calebs familj som trodde att vi skulle komma hem den 23e. Vi smög försiktigt fram till huset och sedan in helt normal genom dörren och in till köket där alla befann sig. Vi sa hej och alla var i chocktillstånd. Så roligt att se deras miner och hur glada de blev. Efter att vi hade umgåtts med familjen ville jag även åka till min gamla värdfamilj för att överraska dom. Jag hade inte ens berättat för dom att jag skulle komma till Nya Zeeland så jag var verkligen exalterad för att överraska dom. Calebs föräldrar skulle köpa en säng åt oss också så dom släppte av oss på vägen. Jag sprang in i huset och jag hörde hur Ellie (värdsyster) skrek då hon såg mig genom fönstret, så Abby hörde det och vi möttes alla och kramades massor. Det var det bästa tillfället igår. Det var så himla roligt att få träffa dom igen, och allt kändes som vanligt. Jag fick även träffa min 4-månaders värdbror för första gången så största delen av besöket hade jag honom i famnen. Brent (värdpappa) kom hem från jobbet så han blev också chockad. För att göra en lång historia kort, så skulle Abby sälja en säng så det slutade med att Calebs föräldrar köpte den och det visade sig vara min gamla säng som jag hade när jag bodde i Nya Zeeland. Så nu sover jag i den igen. Resten av kvällen umgicks vi med Calebs familj och bara hade det mysigt. 

I Nya Zeeland | |
#1 - - Katarina wramås möller:

Underbart att ni är framme. Förstår lyckan som Calebs föräldrar kände, när de fick se er. Ni finns i våra tankar och det är härligt att Du bloggar. Varm kram....mormor ❤️❤️❤️

Upp