22 maj - sista dagen

Idag var det alltså Annes sista dag i Nya Zeeland. Jag, Lyndsay och Sarah har i några veckor jobbat med en bok fyld av bilder, texter och annat skojs till Anne. Vi har fått ljuga så mycket för henne då vi har gått ifrån lunchraster för att hinna bli klara vilket gjort att vi kände oss taskiga, men det var helt klart värt det. Vi gav den till henne idag på lunchen och det blev mycket skratt men även tårar. Jag har inte riktigt förstått det än, men det blir nog verkligt imorgon på flygplatsen. Vid 6.15 imorgon bitti hämtar Sarah mig, så kör vi till Napier där vi möter upp Lyndsay och såklart Anne. Alla fyra är sådana som gråter när någon annan gråter så det lär bli många tårar. 

En tjusig bild jag och Anne har målat under veckan. Från vänster, Sarah, jag, Anne och Lyndsay. 
I Nya Zeeland | |
Upp