9 juni - humöret på topp

Som jag har berättar innan så är skolan väldigt slapp. Jag gör i princip ingenting där vilket resulterar att jag istället blir trött. Tror det var för ca tre veckor sedan då jag tillochmed somnade när jag hade study (eget arbete utan lärare) i en halvtimme. Lärarna bryr sig inte riktigt om jag kommer till lektionen eller inte, eller vissa bryr sig men jag hamnar inte i trubbel eller något liknande om jag inte drar dit. Trots detta tycker jag om att gå till skolan. Skolan består av så många fantastiska människor och jag har så roligt. Sista lektionen idag skulle jag egentligen haft design där jag förövrigt aldrig snackat med min lärare, hon har alltså inte gett mig någon uppgift men det är lugnt för Lyndsay är där med mig så vi har kul tillsammans. Hur som helst så var hon inte där idag så istället bestämde jag mig för att följa med Sarah på hennes lektion då hon hade idrott. Vi spelade touch mot den andra sportklassen vilket var riktigt roligt. Längesen jag fick spela ordentlig touch trots att det är vad vi håller på med i min idrottsklass (eftersom min klass lär sig grunderna, så vi har inte kommit så långt än). Det var strålande solsken idag och ganska varmt så vi var utomhus och spelade och jag hade endast shorts och linne på så det fanns inget att klaga på där inte. Spenderade resten av eftermiddagen utomhus då det var fotbollsträning efter skolan. Dagens träning bestod av fitness vilket ingen av oss gillar, men med en bra inställning och roliga vänner så gick det utmärkt ändå. 
Detta var innan dagens träning då vi väntade på vår coach. Sarah och Becca, Taylor i bakgrunden. 
I Nya Zeeland | |
Upp