21 juni - 40 årsfest

Gårdagen bestod av många godsaker bland annat en tur uppför te mata peak med Caleb. Jag har berättat om den innan men det är den högsta klippan som finna här i Hastings. Väl uppe där glömde Caleb att stänga av bilen helt vilket resulterade att bilbatteriet dog och vi var fast där i mer än en timme. Till slut kom Calebs pappa med startkablar så vi kunde ta oss därifrån. Vi tog även en sväng till golfklubben för att slå några bollar vilket är väldigt kul. Senat på kvällen var jag och Abby bjudna till Carlas (min faster) 40 årsfest som var en cocktailfest med bara massa tjejer/damer/kvinnor/tanter. Många var släktingar som jag träffat tidigare och även kompisar till familjen som jag känner så det var roligt.


Brents mamma.

Tammy som jag spelar fotboll med.
Födelsedagsgrisen i mitten.
I Nya Zeeland | |
Upp