19 juni - 11 manader och lite till

Igar borjade jag dagen med ekonomi, men min ekonomiklass har akt till Wellington pa en liten tur i tva dagar vilket innebar att jag blev ledig pa morgonen. Jag hade sedan tva lektioner innan jag hade study. Pa torsdagar har jag study de tva sista lektionerna med lunch mellan sa om vi har det sa far vi ga hem redan vid 12.10. Abby kom da och hamtade mig sa bakade vi da vi ska pa 40 arsfest pa lordag. Vid 2 tiden akte vi for att provkora en bil som Abby och Brent har tittat pa som dom ocksa bestamde sig for att kopa. Annars kanner jag att jag har ganska fullt upp varje dag. Jag har endast tva veckor kvar i skolan vilket gor mig lite stressad. Aven fast skolan manga ganger har varit riktigt trakig da jag inte har gjort nagot vettigt alls, sa har det anda varit en plats dar jag lart mig mycket och traffat manga fantastiska manniskor. Det ar nagot som gor det jobbigare att lamna. 
Igar firade vi Terina i skolan da hon fyllde 18 ar. 
I Nya Zeeland | |
Upp