2 juli - mamma&pappa

Veckan har rullat pa och det ar just nu torsdag. Jag har fatt ta skolbussen till skolan varje morgon tillsammans med Calebs syster Leah som gar pa samma skola som jag. Igar akte jag, Lyndsay och Sarah in till stan pa lunchrasten for att kopa lite Nya Zeelandska gosaker och pynt sa vi kunde aka till mamma och pappas motellrum och pynta det. Akte sedan tillbaka till skolan och hade en lektion innan det var dags for min sista fotbollsmatch i Nya Zeeland, detta med mitt favoritlag, skollaget. Vi tog gruppfoto innan matchen sa jag skulle fa vara med och borjade sedan varma upp. Matchstart var vid 4 pa eftermiddagen och kvart i 4 skulle mina kara foraldrar landa i Napier, ca 15 minuter ifran Hastings. En av mina coacher holl koll pa sin mobil om flyget var i tid och nar de landade osv. Matchen drog igang och varannan sekund tittade jag bort mot gatan dar mamma och pappa skulle parkera da de hade hyrt en bil. Nar det var ca tva minuter kvar sag jag att Lyndsay och Caleb promenerade bort mot bilarna och da sag jag aven mamma ga ut ur bilen. Strax efter blaste domaren i visselpipan och min coach sa till mig och springa ivag till mina foraldrar, vilket jag ocksa gjorde. VILKEN LYCKA! Det kandes sa overkligt att antligen fa krama om dom igen och att dom verkligen var har, i Nya Zeeland. Spelade sedan nasta halvlek och matchen slutade i forovrigt med en vinst till oss, 3-1. Mamma och Pappa fick traffa alla mina narmsta vanner och det var sa roligt att dom antligen fick se vilka jag hangt med under ett ar. Vi tog sedan en rundtur pa skolgarden innan jag, Caleb, mamma och pappa begav oss till motellet. Det blev saklart glada for den lilla overraskningen och uppskattade det valdigt mycket. Vi korde sedan in till stan for att ata och spela lite bijlard pa stallet vi at pa. Det var en trevlig kvall och skont att va med mina foraldrar efter nastan 12 manader.
 
 
I Nya Zeeland | |
#1 - - Mormor:

Har du slutat med bloggen nu.

Upp