4 april - jazz festival

Det blev ca 40 minuters sömn innan det var dags att bege sig mot bussen. Det var kolsvart ute och jag skulle gå in till stan. Det var inte en människa ute vilket kanske inte var så konstigt då jag gick hemifrån vid 6.15. Hur som helst så gick bussresan bra, sov för det mesta vilket var skönt. Väldigt avkopplande att åka buss och bara kunna njuta av den fantastiska naturen Nya Zeeland har att bjuda på. Vid halv två var jag framme i Tauranga och då möttes jag upp av ett strålande solsken och Abby och Ellie. Varje år hålls en jazz festival då gatorna spärras av för bilar och lika så i år. Massa musik som spelas överallt och fullt med folk. Vi gick runder ett par timmar innan Abbys mamma, pappa och två systrar mötte upp oss för att ta ett par drinkar tillsammans. Vid 6 var det slut så då åkte vi hem för att äta kvällsmat tillsammans allihopa.  Vi är många i huset så jag sover på soffan inatt. Ska bli så skönt att få sova och jag undrar om jag ens kommer kunna vakna upp i vettig tid med tanke på hur lite sömn jag fick inatt. 



I Nya Zeeland | |
#1 - - Anonym:

Önskar en bild på dig Kajsa

Upp