21 april - förkyld

Skolan drog igång igår vilket innebär att jag nu har börjat termin två vilket också är min sista termin. Denna är 11 veckor lång, så det slutar i början av juli. Känns skönt att vara tillbaka i de vanliga rutinerna men skolan är ganska långtråkig. Har det jätteroligt med kompisarna och det är dom som gör det värt att gå dit, men lektionerna är så tråkiga. Vi utbytesstudenter får inget att göra så den största delen av idén sitter vi och gör ingenting. Känns som man slösar så mycket tid. Hur som helst började fotbollen med skolan idag så det var träning direkt efter skolan hade slutat idag. Jag har dock dragit på mig en ganska rejäl förkylning så jag fick sitta brevid och titta på. Avstod även kvällens fotbollsträning med klubblaget. Känner att det är viktigare att bli frisk istället för att träna och istället göra det värre. 
Man får hitta andra sätt att roa sig med när man är uttråkad. 


I Nya Zeeland | |
Upp