18 februari - namnceremoni

Gårdagen och idag har handlat om Brooklyns namnceremoni. Igår åkte jag hem till Abby och sen hjälptes vi åt att handla mat och annat smått inför festen. Vi städade även huset och jag passade Brooklyn medans Abby skrev sitt tal. Idag åkte jag först till stan då jag ville hitta en ny klänning, som jag också gjorde. Därefter åkte jag hem till Abby där hennes föräldrar också var. De senaste dagarna har det regnat, och även idag. Så vi bestämde att ha festen i klubbstugan istället för hemma hos Abby och Brent. Så förmiddagen spendera vi att pynta och köra dit alla grejer innan det var dags att göra oss redo. Till namnceremonin kom det nog ca 30 personer, familj och vänner. Det var en mysig och fin tillställning och det var så roligt att få träffa dom personer jag inte sett sedan jag var här sist. 


I Nya Zeeland | |
Upp