11 februari - sista dagen som tonåring

Idag åkte jag och Caleb till Napier för att möta upp Abby och Ellie. Vi skulle kolla upp ett tatueringsställe då jag och Abby vill tatuera oss. Dessvärre så rekommenderade tatueraren inte att jag skulle placera min tatuering på foten som jag hade tänkt mig, så nu ska jag försöka hitta ett annat ställe på kroppen där den kan få vara. Hur som helst bokade vi in en tid om två veckor, så vi får se vad som händer. Resten av förmiddagen gick jag och Caleb runt och kollade i affärer och hade det mysigt. Vi hade ingen speciell tid att passa så det var skönt att bara ta det lugnt. Det blev till och med några fynd på rean som aldrig är helt fel. Resten av eftermiddagen spenderade jag hemma tillsammans med Calebs systrar. Dom är så härliga och så enkla att snacka med. Jag och Tayla, Calebs storasyster sitter ofta uppe länge på kvällarna och snackar om allt mellan himmel och jord. Hur som helst så åkte jag och Caleb och handlade för en stund sedan då jag har önskat att ha en picknick imorgon på min stora dag. 

I Nya Zeeland | |
Upp