3 juni - i skolan

Har i skrivandets stund digital technology där jag håller på att leka med Photoshop. Blir mest att jag spelar spel eller snackar med Lyndsay som sitter till vänster om mig. I fredags firade vi henne då det var hennes födelsedag i lördags. Detta gjorde vi genom att alla tog med sig något ärbart var som vi sedan delade på. Tycker detta är en sådan bra idé eftersom man varje dag tar med sig snacks och lunch till skolan. Annars har det varit långhelg denna helgen då det var "Queens birthday". Detta innebar att vi var lediga från skolan i måndags. Alla matcher var inställda under helgen så vi spelade vår match ikväll istället. Det var ingen vanlig seriematch, istället var det som en cupmatch då det är vinna eller försvinna. Vi mötte ett lag i divisionen under oss vilket vi behövde då vi har alldeles för bra lag får oss i vår division. Vi vann med 6-0 och jag lyckades få in ett mål. Caleb har snackat om att köpa en bil ett bra tag nu och idag lyckades han hitta en som vi ska hämta imorgon. Ska bli spännande. (Detta inlägget blev lite konstigt då jag började skriva det i skolan men avslutade det hemma, hoppas ni förstår ändå)

Har är kortet jag och Sarah gav till Lyndsay. Vi var inte speciellt seriösa då vi ville att hon skulle få ett gott skratt.
Prinsessan har blivit så stor redan. 3 månader gammal är hon.
Mina söta föräldrar var barnvakter i helgen åt denna söta tösen som även är min kusin. Så roligt att få snacka lite med henne och det ska bli så kul att få träffa henne snart igen.
I Nya Zeeland | |
Upp