31 augusti - cupcakes

Idag har jag bl.a. bakat för det är Annes (Tyskland)  födelsedag. Det blev cupcakes med banan i. Under tiden jag bakade åkte Brent och Abby iväg för att göra några ärenden. Jag tog ut mina muffins ur ugnen och även en annan form då jag gjorde en stor omgång. Muffinsen var klara men inte formen så jag satte in den i ugnen igen. Gick sen för att kolla på tv men blev avbruten efter en stund då brandlarmet började tjuta. Lilla jag hade glömt kakan i ugnen haha. Den var dock inte bränd som tur var. Snabbt öppna alla fönster för att få ut doften och den rök som fanns (knappt någon men iallafall). Brent hade sagt i bilen "vi kanske ska åka hem och kolla så Kajsa inte har bränt ner huset". Abby svarar då när hon kommer hem "Tror hon var nära på att göra det för alla fönster och dörrar är öppna". Så detta var mitt lilla "drama" för dagen. Snart kommer födelsedagsbarnet hit så ska jag fixa hennes hår innan vi åker till en restaurant för att äta med massa kompisar. 


I Nya Zeeland | |
#1 - - Mormor:

Härliga Kajsa♥️♥️♥️

#2 - - Hebba:

Haha goa KAJAN
Å så smarriga muffinsen ser ut
Pöss pau di

Upp