27 januari - varmt

Även gårdagen fick jag spendera med Abby och Brooklyn. Tanken var att vi skulle på bebissim, men när vi skulle hämta lillen på dagiset hade han nyss somnat så vi lät honom sova vidare. Istället åkte jag och Abby hem till Abby för att byta om till bikini, sätta oss på varsin handuk i solen och fixa naglarna. Detta samtiaigt som skön musik spelades i bakgrunden. Det är helt galet om man tänker efter. Att jag inte träffat Abby på ert och ett halvt år, men nu när jag är här och vi umgås så känns det som om att jag aldrig åkt här ifrån. Att sitta i solen och snacka skit och måla naglarna var något vi ofta gjorde tillsammans. På eftermiddagen hämtade vi Brooklyn och körde sedan till en affär/apotek som har naturliga läkemedel. Detta är som himmelriket för Abby då hon är en hälsocoach och älskar allt som har med hälsa att göra. Kvällen spenderade jag med Brents syster och Brent, då jag kollade när de spelade fotboll i familjelaget jag spelade i sist jag var här. Imorse fick jag ett meddelande av min gamla fotbollstränare om jag var sugen på att börja spela i mitt gamla klubblag igen. Detta lär jag inte hinna göra på en månad, men jag kanske kan vara med på en och annan träning. Idag har jag mest tagit det lugnt. Det har varit upp mot 30 grader så jag har passat på att sola lite. (Ja mamma, jag är försiktig och ja jag använder solskydd) Jag har även hunnit dammsuga och städa Boxer, så nu är han ren och fin. Snart ska jag och Caleb iväg till affären och handla lite innan han ska vidare på träning. 

I Nya Zeeland | |
Upp