25 maj - kallt

Det var såklart jobbigt att säga hejdå till Anne i lördags men jag är glad för hennes skull att hon är hemma. Jag, Lyndsay och Sarah facetimeade med henne idag i skolan så hon var med oss i skolan trots att hon nu är på andra sidan jordklotet. Annars då? Det har börjat bli riktigt kallt. Imorse snöade det på vissa ställen runt om i Hastings vilket i princip aldrig har hänt förrut. Jag fick inte uppleva det mer än att det var riktigt kallt imorse. Imorgon ska det tydligen bli minusgrader så man märker verkligen att vintern är påväg. Ikväll har jag och Brent varit och firat min "kusin" Brody som fyllde 14 år. Längesen jag träffade släkten så det var roligt. 

"Trevlig resa" säger Fabulous Four minus Anne. 
Efter flygplatsen åkte jag och kollade på när Calebs lillebror spelade rugby. Dom var så himla små och söta. 
Jag och Caleb fixade svenska köttbullar med potatismos och gräddsås igår kväll. Det har blivit en favorit i deras familj vilket jag är stolt över. 
Detta är helt klart min favorit för tillfället. Jag vet inte riktigt vad det heter på svenska, men man kokar upp vatten och sedan häller man i det i en gummiflaska som är inuti hunden och därefter är den varm i några timmar. Värmer den varje kväll så somnar jag gott med den i min famn. 


I Nya Zeeland | |
Upp