2 maj - rugby för hela slanten

Glömde berätta vad jag gjorde på sista lektionen i torsdags. Det var nämnligen så att alla internationella elever fick möjligheten att dansa hip hop med två lärare från ett ställe här i Hastings. Vi hade bara study sista lektionen så självklart gick vi dit, kul att hitta på något annorlunda. Det var väldigt kul då vi skrattade oss igenom det hela så det var helt klart värt det. Igår efter skolan åkte jag, Sarah, Anne och Lyndsay till ett golfställe för att slå några bollar. Dom har varit där några gånger innan så dom låg steget före mig då golf är något jag inte spelat förut. Det tog ett tag innan jag fick kläm på det men i slutet fick jag iväg några bra bollar. Dessa tjejerna har jag alltid så kul med och tyvärr ska Anne Åke hem redan om tre veckor vilket är sorgligt. Som tur är bor hon i Danmark så det är inte allt för långt iväg. Idag har det varit rugby för hela slanten. Caleb har spelat match så jag och Leah, hans syster var och kollade. Tyvärr blev det en förlust men det var en jämn match så det var kul att titta på. Nu är det rugby på tvn så sitter och tittar på den. Förstår mer av rugby nu vilket gör det roligare att titta på. 



I Nya Zeeland | |
Upp