25 juni - sammanfattning

Då var denna veckan snart slut vilket innebär att det inte är många veckor kvar, tiden går rysligt snabbt. Inte mycket speciellt har hänt denna veckan mer än att jag åkte och kollade på basket i måndags. Hawkes bay mötte ett lag från Christchurch och det slutade med vinst till HB. Det var i en arena i Taradale, ett område utanför Hastings och det var första gången jag var i den arenan så det var en upplevelse i sig. Fotbollsmatchen som skulle spelas igår blev tyvärr inställd pga okänd anledning. Tråkigt då det är höjdpunkten varje vecka. Jag tror jag har nämnt tidigare att mitt skollag ska iväg pö en turnering som jag tyvärr missar då jag flugit till andra siden jorden när den spelas. Hur som helst så samlad vi in pengar för den nu genom att sälja mat i skolan lite då och då. Imorgon kväll har vi organiserat en "quiz night" då varje lagmedlem måste sälja 6 biljetter så man senare kan bilda lag och tävla mot varandra. Jag vet inte riktigt hur det går till men jag ser verkligen fram emot det. 

Fick denna söta present av Sarah och Lyndsay när de kom tillbaka från sin tur till Wellington. 
Dessa två tjejerna är så gulliga och omtänksamma. Jag var hemma från skolan idag så vid lunch kom Sarah och Lyndsay med mat som vi käkade tillsammans. Sånt blir man glad för. 
I Nya Zeeland | |
Upp