24 februari - 3 dagar kvar

Idag körde jag till Napier för att kolla lite affärer och bara ta det lugnt. Jag fick med mig några fynd hem som jag blev glad för. Eftersom Caleb jobbade länge idag passade jag på att köra hem till Abby och Brooklyn då dom inte gjorde något speciellt. Brooklyn sov när jag kom dit så jag och Abby satt på altanen och bara mös och snackade innan lillkillen vaknade. Passade sedan Brooklyn en stund då Abby skulle iväg på ett ärende. Så jag klädde på honom och matade honom lite. Honom om någon kommer jag sakna när jag åker tillbaka till Sverige. Han lär ju gå och antagligen prata nästa gång jag träffar honom. 

Detta är något som jag aldrig sett i Sverige som är supersmart. Vid svängar, så finns dessa skyltar som säger den rekommenderade hastigheten för att "klara av" svängen. Det finns alla möjlig hastigheter, tillochmed 15, vilket innebär att svängen är riktigt skarp.
I Nya Zeeland | |
Upp