13 februari - födelsedag

Jag hade en helt fantastiskt bra födelsedag. Mycket bättre än vad jag förväntade mig. Det började med att jag vaknade och Caleb kom med presenter. Fick massa fina och bra presenter så som tvål med honung, ett badkit, träningslinne och en ring. Efter det packade vi ihop vår picknick och sen begav vi oss in till Hastings till en mysig park där vi bestämde oss för att ha vår picknick. Väl där åt vi gott och lyssnade på musik. Det var så skönt att bara kunna ta det lugnt utan att ha någon tid att passa. Vi åkte sedan hem igen och vädret var toppen så jag bestämde mig för att sola en stund och ta vara på vädret. Jag blev sedan överraskad med en tårta som Calebs mamma hade varir och köpt. Så himla fin och så himla god. Vid 6-tiden var det bestämt att vi skulle åka hem till Abby för att äta kvällsmat. Väl där så var även Brents syster och hennes två barn också där så det var roligt att dom också ville komma och fira med oss. Resten av kvällen åt vi massa god mat och efterrätt och hade det trevligt tillsammans. Dagen får helt klart 10/10. 



Denna fick jag också av Caleb. Luktegott till bilen. Kan säga att Boxer luktat som godis nu. Mums
I Nya Zeeland | |
Upp