30 mars - jag ar tillbaka

Sitter just nu i skolan och har lunchrast. Haller pa att fixa med bilder ifran helgens trevlighet. Laget plus tva larare akte soderut i 2 timmar. Staden kallas for Palmerston North och jag har besokt den tidigare men bara for att litet stopp. Vi akte direkt till vart motel som var ett valdigt fint motel. Jag delade ett dubbelrum med Taylor vilket var skont da jag vet att det inte hade blivit mycket somn annars. Morgonen darpa at vi frukost tillsammans innan vi begav oss till planerna dar vi skulle spela. Vi hade tre gruppspelsmatcher och vi borjade med en vinst foljt av en oavgjort och en forlust. Detta innebar att vi inte kom bland topp fyra och hade darfor ingen chans att ta oss vidare till nationals. Vi hade behovt ett mal till sa hade det varit mojligt. Valdrigt trist da jag vet att vi hade kunnat gora det. Vi spelade en match om femte plats och vann den. Sa sumerar man allt sa forlorade vi endast en match men kom anda pa femte plats. Trots detta var det en valdigt bra helg med ett harligt gang. Lagger sorligt nog touchen pa hyllan nu da sasongen ar slut. Att jag borjade spela touch har helt klart varit ett av mina basta beslut i Nya Zeeland. Jag har lart kanna sa manga manniskor och dessutom lart mig en helt ny sport. 
 
I Nya Zeeland | |
#1 - - Kurt bellinder:

Hej solstråle! GLAD PASK! Ilze och morfar

Upp