9 april - the longest ride

Vid 6.30 imorse var Kajsa Lundin klarvaken och hennes kropp/hjärna hade ingen tanke påsatt somna om. Istället la jag mig en filt framför tvn och plågade mig med ett tårtprogram. Jag, Abby och Caleb har gjort ett vad att vi inte längre ska äts skitmat. Inte heller godis eller läsk är acceptabelt. Jag och Abby ska börja gymma igen på samma gym som tidigare. Ska försöka hålla detta nu i tre månader. Det lär bli en riktig utmaning men jag ska klara det. Efter att ha legat framför tvn några timmar gick jag till mitt rum och la mig i sängen ett tag. Regnet har öst ner från att jag vaknade imorse tills nu, tror det fortfarande håller på, så det var skönt att bara mysa inomhus. Vid lunch drog jag och Abby för att gör vad vi gör varje torsdag nämligen "grocery shopping". Man vet aldrig hur lång tid det kan ta, Abby är nämligen inte den lättaste att handla med men det är ganska roligt så jag skrattar för det mesta åt henne. När detta var gjort åkte vi hem och packade upp innan vi begav oss till stan för att mysa till det och kolla på bio. Vi såg "the longest ride" och den var så himla bra. Vi ville knappt lämna biosalongen när den var slut så jag antar att det var ett ganska bra betyg. 


I Nya Zeeland | |
#1 - - Therese:

Har träffade du Caleb? Jag tänker med tanke på att du går en flickskola :)

Svar: Vi spelade i samma touchlag. Många jag känner har jag träffat just genom touch :)
Kajsa

Upp