29 september - mot sydön

Trött, tröttare, Kajsa. Är så himla trött. Sov bara ca 6 timmar inatt då jag ställde klockan på 8 för att dra till gymmet med Abby och Ellie. Annars idag har vi bara gjort några småärenden, jag bakade några kakor innan men mycket mer har vi inte gjort. Satt i en timme nu ikväll och snackade i telefon med en tjej från Apple som skulle hjälpa mig med min mobil som inte vill som jag. Det är löst nu men det resulterade i att alla mina bilder försvann från mobilen. Som tur är så har jag sparat dom på min hårddisk. Är nästintill klar med min packning, fixar det sista imorgon bitti. Flyget till Christchurch går vid 10 på förmiddagen. Ska bli så roligt att träffa alla igen. Hoppas verkligen att vädret blir bra bara. Nu ska jag gå och lägga mig. Skriver igen när jag har internet och tid. 

I Nya Zeeland | |
#1 - - Pappa:

Ha en trevlig resa

#2 - - Åsa:

Vilken spännande tur du ger dig ut på! Ha det bäst! Kram Åsa

Upp