30 oktober - vinster

Några dagar sen jag skrev nu men det har varit fullt upp. Skolan har rullat på som vanligt och jag har fortfarande lika kul. I tisdags gjorde jag mitt tal och jag var lika nervös som vanligt men jag tog mig igenom det. Så det var himla skönt att fått det överstökat. Igår morse hade vi "shared breakfast" vilket innebar att alla från min PE klass tog med sig någon form av frukost, om det så var bröd eller pannkakor och sen åt vi det tillsammans i skolan. Vi kom till skolan ca en halvtimme tidigare men det tog längre tid än vad vi trodde eftersom vi skulle steka ägg, korv och potatisbullar i ugnen osv, så vi hade inte vår första lektion som var PE. Tycker det var en väldigt trevlig och rolig grej att göra och detta händer än imorgon fast då är det lunch som det gäller. Alla på hela skolan ska så göra det och vi har inte sista lektionen, istället är lunchen extra lång. Dom som inte tar med sig något får istället lämna pengar som vi kan köpa sushi och annat gott för. Så det ser jag verkligen fram emot. Igår kväll hade jag touch game och vi vann den. Känner mig mer och mer säker på spelet vilket gör att det blir roligare att spela. Idag var det dags för fotbollsmatch och även den vann vi. Alltid härligt med vinst. Ska snart äta kvällsmat och efter det ska jag och Abby baka och köra iväg och köpa smågrejer inför imorgon kväll då vi ska ha en halloween bbq här hemma med familj och vänner. Ytterligare en sak jag ser fram emot. 
 Bakade muffins för att ta med till frukosten.
Shania (min coach) och Myer.
Ursula och jag. 
Ashlee och Sarah.
Fick ett underbart paket skickat till mig av Rebecka idag. 
I Nya Zeeland | |
#1 - - Mamma:

Så gulligt gjort av Rebecka💕👏

#2 - - Pappa:

Hej hopp min sköna
Skönt att talet är klart. Är du nöjd med det?
Ha det bra
Pappa

Svar: Nja helt okej, jag gjorde iallafall det vilket är huvudsaken. Men jag var sjukt nervös, skakade och rodnade på bröstet som vanligt.. Puss
Kajsa

#3 - - Rebecka :

❤️❤️❤️

Upp