31 juli - hip-hop

Skolan idag var okej, inget speciellt hände. Åkte hem och fixade lite här hemma. Vid sex blev jag hämtad av en tjej som går i samma klass som mig i sport studie. Hon frågade tidigare i veckan om jag ville hänga med och dansa hip-hop. Var först tveksam, men har bestämt mig för att jag ska säga ja till precis sådana här saker under detta året. Vill prova saker som jag inte har provat innan eller inte har tid för annars. Det kanske visar sig att det inte alls är min grej eller liknande, men då har jag iallafall provat. Har ju dansat förrut när jag var yngre och har faktiskt saknat det på senaste tiden. Det var två killar som höll i det och vi var ca 12 stycken. Alla hade dansat hip-hop innan så dom var riktigt bra. Dansen var inte så svår, men oj vad snabbt det gick. Var ju helt klart sämst av alla men kul hade jag iallafall. En och en halv timme var jag där innan jag blev hämtad av Abby och Ellie. Nu har vi precis ätit mat och någon geléliknande efterrätt som Ellie gjorde. Äntligen fredag imorgon och då är det squash som gäller i skolan. Vi ska spela det varje måndag och fredag denna terminen och det blir bara roligare och roligare efter varje gång som går.
 


I Nya Zeeland | |
Upp