29 juli - ny favorit

Fick min efterlängtade sovmorgon idag. Åkte sen till banken och fixade mitt konto så nu är det gjort. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Fick ett litet träningspass idag då Abby skulle till sjukgymnasten. Det blev en powerwalk dit, men vi sprang nog halva då vi fick bråttom. Måste börja träna, har blivit alldeles för lat.. Haha
White hot chocolate, så himla god!

I Nya Zeeland | |
#1 - - Morfar:

Hallo My dear!
Läser din blogg nästan varje dag. Blir jätteglad när jag förstår hur bra du trivs. Du skriver riktigt intressant!! Skriver snart igen Ilze hälsar så gott till dig!! Ulrik o Birgitta hälsar också så gott till dig! Just nu är vi i Åhus hos mamma o pappa. Puss o kram morfar (här skulle det vara en smileys som ler brett!) puss

Svar: Åh hej på er! Vad glad jag blir! Såg en bild mamma hade tagit, såg så mysigt ut. Hoppas allt är bra med er. Hälsa så gott till alla! Puss
Kajsa Lundin

Upp