29 augusti - kör

Inte mycket har hänt sen jag kom hem från Wellington. Varje år har skolan något som kallas för "house choir". Det är fyra olika hus och jag är i "purple". I dessa husen har man olika tävlingar under året och det är alla åldrar i varje hus. Nu har det dags för kör. Varje hus ska ha en kör med max 50 personer + 10 pers som spelar instrument. Varje kör har två låtar, en som varje kör har och en individuell. Den gemensamma sången är "My girl"och vår andra sång är "Ain't no mountain high enough". Så jag har skrivit upp mig och ska vara med. Det startar på tisdag och sen håller det på i två veckor då man övar inför en typ konsert. Så det ska bli riktigt kul. 
Såhär såg min och Abbys kväll ut.


I Nya Zeeland | |
#1 - - Rebecka:

Vad är det i skålarna? Popcorn? 😍😍

Svar: Japp, med Carmel :)
Kajsa Lundin

Upp